2021-03-09
Stwierdzenie odzież biznesowa brzmi bardzo dostojnie i elegancko, a co za tym idzie, powinna również się tak prezentować. Mimo to nie można zapomnieć o zdrowym rozsądku i odpowiednim balansie pomiędzy wizerunkiem a komfortem noszenia znakowanych ubrań przez pracowników. Wiele godzin pracy spędzonych w strojach firmowych powinno wywoływać pozytywne uczucia wśród pracowników, którzy mogą cieszyć się z wysokiej jakości odzieży, oznakowanej w precyzyjny sposób i tym samym chętnie identyfikujących się z firmą.
Odzież biznesowa – czym kierować się przy jej wyborze?
Oczywiste jest, że w wielkich korporacjach czy bankach istotny jest dress code. Odpowiednio dobrana koszula, marynarka, klasyczne spodnie lub spódnica to typowy elegancki zestaw, który często może zostać dopełniony krawatem w przypadku mężczyzn lub apaszką w przypadku kobiet. Jednak nie wszyscy pracownicy swoją pracę wykonują w biurze. W związku z tym podczas wyboru odpowiedniej odzieży biznesowej należy kierować się specyfiką branży oraz stanowiska pracy. Przede wszystkim należy określić, czy potrzebujemy odzieży dla wspomnianych już pracowników biurowych, czy produkcyjnych, a może sprzedawców. Każda z tych grup będzie posiadała inną specyfikę i tym samym zapotrzebowanie na różne typy garderoby.
Wybór odzieży firmowej – na co zwrócić szczególną uwagę?
Ubrania firmowe powinny się wyróżniać spośród innych ubrań, np. poprzez ich znakowanie, kolorystykę czy nawet krój. Ważne jest, by decydując się na dany wzór firmowego stroju dostosować odzież do warunków, które panują na danym stanowisku oraz koniecznością jest, aby ubrania te nie naruszały godności ani dóbr osobistych pracowników.
Flex, sublimacja, haft – co wybrać?
Znakując odzież firmowym logo, warto zastanowić się, którą z możliwości wybrać. Wszystko zależne jest od tego, jaki typ odzieży chciałbyś wykorzystać. Jeśli chcesz wykonać firmowe T-shirty, które przeznaczone będą dla pracowników fizycznych, warto wziąć pod uwagę folię flex. Kierując się przy wyborze tym, że nadruk za pomocą folii flex jest cienki i rozciągliwy oraz idealnie dostosowuje się do materiału, zapewniasz komfort noszenia odzieży swoim pracownikom. W przypadku zadrukowywania powierzchni na bluzach czy polarach warto zastosować formę haftu komputerowego. Ten sposób znakowania odzieży jest opłacalny przy większym nakładzie. Nie stosuje się go na cienkich materiałach – poniżej 200 g, ale jest to jedna z najtrwalszych metod znakowania wraz z odpornością na wielokrotne prania.
Stwórz niepowtarzalny wizerunek Twojej firmy i wyróżniaj się na rynku!